>
BIOSHQIP
Biografia
Viti 1964, ishte një vit kur shumë grupe të famshme botërore të rrokut filluan këngët e tyre të vetme, të tilla si: The Searchers me "Needles and Pins"; Supremes me "Dashuria e Foshnjës"; Roy Orbinson me "Oh Pretty Women", Kinks me "You Really Got Me"… atë vit albumet hit në listat kryesore të Britanisë dhe Amerikës ishin: "Rolling Stones"; "Beatles për Shitje"... ndoshta shumë do të habiteshin që po atë vit lindi grupi i parë rock i Kosovës; ndoshta shumë do të çuditeshin që muzika rock në Kosovë ka gjithë këto dekada traditë!! Por, kjo është e vërtetë!! Shumë do të befasohen gjithashtu nëse themi se një shqiptar ka punuar në botën e muzikës rock për dyzet (40) vjet tani! Por, kjo është gjithashtu e vërtetë! Në vitin 1964, Kosova pa formimin e grupit të parë rock - "Blue Stars", ndërsa bashkëthemeluesi dhe anëtari i saj Agim Berisha, ende vazhdon të rock. Në të vërtetë, miqtë e tij kanë të drejtë kur thonë se ai është "i çmendur": Ai është një roker "i parevokueshëm"!!!!

Gjithçka filloi në fillim të viteve 60 kur Agim Berisha (i lindur më 9 tetor 1951) u regjistrua në shkollën fillore me shokun e tij të klasës Afrim Luboteni. Afrimi kishte blerë një kitarë akustike në atë kohë, të cilën do ta luante në shkollë, ndërsa Agimi do ta ndiqte duke improvizuar, domethënë duke përdorur tryezën dhe karrigen e shkollës si daulle. Orët e tyre pas shkollës, të rezervuara për të dëgjuar "Radio Luksemburg", ku ata do të merrnin lajmet e fundit mbi muzikën në të gjithë botën, kryesisht Evropën Perëndimore dhe SH.B.A. për shembull, ata dëgjuan "Shadows", "The Moody Blues", " Kafshë ”, e kështu me radhë. Ata më pas do të ekzekutonin pjesë në formën instrumentale. Ishte ky vit, 1964, kur Agim dhe Afrim vendosën të formonin grupin e tyre, i cili u quajt "Yjet e Kaltër", i cili në të njëjtën kohë ishte titulli i një kënge instrumentale që ata interpretuan. Prandaj, anëtarët e parë të këtij grupi ishin: Agim Berisha - baterist, Afrim Luboteni - lojtar kitare, Veton Berisha - gjithashtu kitarist, dhe Luan Berisha, vëllai i Agimit, i cili luajti atë kitarë bazë. Shfaqja e tyre e parë si bandë ishte në një pritje të koktejve në ndërtesën e ish Ushtrisë Jugosllave në Prishtinë (Selia aktuale e UNMIK-ut). Menjëherë pas performancës së tyre të parë, Luan Berisha u largua nga banda pasi ai nuk ishte më i interesuar të ndiqte një karrierë në muzikë dhe grupi përjetoi ndryshime: Veton Berisha kaloi duke luajtur daulle, ndërsa Agim ishte "i mbërthyer" me kitarën bazë. Interestingshtë interesante të theksohet se kitara e parë bazë që ai zotëronte, Agimi e ndërtoi vetë, me ndihmën e vëllait të Vetonit, Bajar Berisha. Sidoqoftë, kitara e parë që Agim mori si dhuratë ishte ajo nga babai i tij Engjëll Berisha, piktori i madh shqiptar. Por, kishte një kapje: ai duhej të mësonte të interpretonte një këngë për babanë e tij në mënyrë që ky i fundit të bindej për origjinalitetin e Agimit për muzikë. "Ai kurrë nuk u përpoq të më mbante larg duke e bërë muzikën rock karrierën time, përkundrazi, ai gjithmonë më mbështeste dhe më ndihmonte", flet Agim për babanë e tij.

1964-1969: gjatë këtyre viteve kemi pasur një mungesë të jashtëzakonshme të instrumenteve muzikore, madje edhe atyre me cilësi të ulët. Por, uniteti midis kolegëve të të njëjtit profesion ishte shumë i fortë, kështu që ne gjithmonë ndihmonim njëri-tjetrin përmes instrumenteve të huazimit njëri-tjetrit sa herë që dikush nga ne kishte një koncert muzikor, dhe gjithashtu treguam mbështetjen tonë duke ndjekur gjithmonë shfaqjet e njëri-tjetrit. Kjo ishte një periudhë kohe kur muzika pop u godit kryesisht, dhe në Kosovë më së shumti mund të ndjeje ndikimin e popit dhe muzikës pop kroate që u interpretua në Beograd. Por, ne, "Modestët" u përpoqëm të ishim dhe të interpretonim një lloj muzike më energjike, dhe kjo natyrisht ishte rock. 1970-1979: këto ishin vitet kur në të vërtetë lulëzoi shkëmbi në Kosovë. Shumë grupe të reja u formuan ato vite, dhe grupi kryesor ishte "MAK" nga qyteti i Mitrovicës. Ishte gjithashtu koha kur filloi festivali i muzikës "Rinia Këndon", i cili shërbeu si një mundësi dhe mënyrë e mirë për të prezantuar bendet e reja që do të dilnin. Gjithashtu uniteti dhe marrëdhëniet midis grupeve të asaj kohe ishin mjaft të mira, megjithëse kishte gjithashtu potencial për prishje të bandave dhe shfaqjen e transportuesve solo. Një tjetër moment historik i kësaj periudhe të muzikës rock në Kosovë ishin koncertet e shumta drejtpërdrejt para publikut dhe ato në stacionet radio. Radio dhe Televizioni i Prishtinës (tani Radio dhe Televizioni i Kosovës), dha shumë ndihmë dhe mbështetje, posaçërisht duke u dhënë grupeve rock të regjistronin falas. Në fund të fundit, unë kujtoj vitet 70 si vitet e përparimit të muzikës kosovare të rokut.

1970-1979: këto ishin vitet kur në të vërtetë lulëzoi shkëmbi në Kosovë. Shumë grupe të reja u formuan ato vite, dhe grupi kryesor ishte "MAK" nga qyteti i Mitrovicës. Ishte gjithashtu koha kur filloi festivali i muzikës "Rinia Këndon", i cili shërbeu si një mundësi dhe mënyrë e mirë për të prezantuar bendet e reja që do të dilnin. Gjithashtu uniteti dhe marrëdhëniet midis grupeve të asaj kohe ishin mjaft të mira, megjithëse kishte gjithashtu potencial për prishje të bandave dhe shfaqjen e transportuesve solo. Një tjetër moment historik i kësaj periudhe të muzikës rock në Kosovë ishin koncertet e shumta drejtpërdrejt para publikut dhe ato në stacionet radio. Radio dhe Televizioni i Prishtinës (tani Radio dhe Televizioni i Kosovës), dha shumë ndihmë dhe mbështetje, posaçërisht duke u dhënë grupeve rock të regjistronin falas. Në fund të fundit, unë kujtoj vitet 70 si vitet e përparimit të muzikës kosovare të rokut.

1980-1989: u formuan shumë grupe të reja, të tilla si: "Ilirët", "Gjurmët", "403", "Telex", "Seleksioni 039", "Minatori", "Menkis", etj. Ishte sikur vitet 80 të ishin një vazhdimësi e viteve 70 për skenën e muzikës rock të Kosovës. Bandat në atë kohë performonin në Qendrën Sportive dhe Rinisë, ose e njohur më mirë atëherë si Qendra "Boro & Ramizi". Koncertet në radio, koncertet live dhe paraqitjet televizive ishin në këtë kohë një ngjarje e përsëritur.

Në vitin 1966, "Ylli i Kaltër" ndryshoi emrin e tij në "Modestët". Ky emër u sugjerua nga Reshat Randobrava, i cili shpjegon Agimin, ishte në një farë mënyre si këshilltar artistik i bendit. Gjatë kësaj kohe Agimi dhe grupi i tij performuan kryesisht në ahengje dhe mbrëmje të ndryshme. Ata ekzekutuan pjesë të famshme të "The Beatles", "The Rolling Stones", "The Moody Blues", etj. Instrumentet e tyre muzikore ishin në një gjendje shumë të keqe; kitarat ishin një prodhim Çek, ndërsa Veton - bateristi kishte një palë daulle shumë të vjetra. Kështu, shumë herë ata do të huazonin pajisjet e sistemit të zërit nga Shkolla e Mesme "Sami Frashëri". "Profesori ynë i ndjerë i fizikës, Hamdi Spahiu, na ndihmoi me instrumentet, ai kurrë nuk hezitoi t'i huazonte ato", zotohet Agim. Ai kujton vitet e 60-ta dhe kujton se si ata gjithmonë kishin përkrahje nga profesorët e tyre për muzikën që luanin. Sidoqoftë, mësuesit e tyre nuk i mbështesnin modelet e gjata të flokëve, sepse ata ishin akoma studentë!

“Ishte një epokë idilike. Më kujtohet në një ngjarje ku ne interpretonim, kishim probleme me sistemin tonë të zërit dhe njerëzit prisnin me durim për tre orë derisa të ishim në gjendje të vazhdonim performancën. Të rinjtë nuk do të pushonin kurrë së kërcyeri në ato ngjarje ”, thekson Agim, duke kujtuar shumë momente të shfaqjeve të tyre në atë kohë. Ndërsa shpjegonte kushtet e vështira me të cilat muzikantët duhet të merreshin në atë periudhë kohe, Agim kujton një histori tjetër për të vazhduar ilustrimin e viteve 60 dhe muzikën rock në Kosovë. "Vitet 60 ishin kohë shumë të vështira për muzikantët. Disa muzikantë madje duhej të performonin me kitarë të cilave u mungonin telat ”. Agimi vazhdon të flasë për këto probleme dhe ai tregon një histori që i kishte ndodhur bandës së tij: "Ne kishim një kontratë me grupin tonë, në vitin 1966, me shkollën fillore" Elena Gjika ", përmes së cilës do të performonim për mbrëmjen e tyre të maturës. Drejtori i shkollës kishte pasur përvoja të mëparshme të këqija me muzikantë për shkak të cilësisë së dobët të instrumenteve muzikore, dhe kështu ai kishte shtuar një pikë në kontratën përfundimtare, e cila sot tingëllon qesharake, dhe kjo ishte: "Kitarat duhet të kenë të gjitha telat në vend "

“Edhe pse ne interpretonim me instrumente primitive, njerëzit e shijuan muzikën tonë. Ne nuk kishim as mjete transporti; ne do t'i mbanim vetë instrumentet. "
Gjatë viteve 60 '"Modestët" performuan këngë të grupeve të famshme rock, dhe praktikat e tyre të bendeve u mbajtën në bodrumin e ndërtesës së apartamenteve të Agimit. Dhe pastaj erdhën vitet 70-të. Gjatë këtyre viteve, "Modestët filluan të performonin muzikë hard rock të grupeve të famshme të asaj moshe, të tilla si:" Deep Purple "," Led Zeppelin "," Status Quo ", etj. Në fillim të viteve 70, Veton shkoi në Londër ku bleu pajisje të reja muzikore dhe tani banda kishte edhe një këngëtar kryesor, të sëmurin Fahri Bejta. Tomorr Berisha u bashkua me të në të kënduar herë pas here dhe kështu bëri edhe Sinan Alimanoviq, drejtori i Orkestrës së Radio Televizionit të Sarajevës. Në vitin 1972, pasi u themelua Universiteti i Prishtinës, "Modestët" filloi të interpretojë në ngjarjet që u organizuan nga Universiteti, të cilat kryesisht u zhvilluan në hotelin "Iliria". Ata gjithashtu regjistruan në atë kohë në Radio Prishtinën disa këngë të bandës së famshme holandeze xhaz-rock "Focus". Kohë pas kohe ata performuan edhe si një seancë-band për këngëtarë dhe grupe të tjera si: Nexhmije Pagarusha, Sabri Fejzullahu, Gazmend Pallaska, Luan Hajra, Liljana Cavolli, etj. Por, "Modestët" nuk kishin repertorin e tyre. Arsyeja për këtë ishte, siç zbulon Agim, se ata kishin shumë shfaqje dhe fokusi i tyre kryesor në atë kohë ishte të ishin një bandë sesionesh. Përveç kësaj, fokusi i tyre kryesor ishin studimet e tyre: Agim studioi Juridik; Veton ka studiuar për Arkitekturë, ndërsa Afrim & Fahri ka studiuar Gjuhë dhe Letërsi Angleze. Gjatë mesit të viteve 70 grupi u pajis me instrumente muzikorë të një cilësie më të lartë. Problemet e transportit u zgjidhën gjithashtu në atë kohë.

Obsesioni për kitarat e mira!

Në vitin 1981 Afrimi u largua për të shkuar në Shtetet, kështu që "Modestët" mbetën pa kitaristin e tyre dhe fakti që të gjithë anëtarët ishin të angazhuar edhe në përgjegjësi të tjera, grupi u shpërbë. Ata vendosën të ndaheshin pas 17 vitesh të qenit një bend. "Koha ime me" Modestët "ishte koha më e mirë ndonjëherë. Asnjëherë nuk kemi pasur ndonjë problem mes njëri-tjetrit, kjo është arsyeja pse me largimin e Afrimit thjesht vendosëm t'i jepnim fund punës së bendit ", thotë Agim. Të gjithë ata që e njohin Agimin e dinë për fiksimin e tij për instrumente të mira muzikore. Në 1975 ai bleu një kitarë bazë "RickenBecker 4001", të cilën ai e porositi në Gjermani. Kushtonte 3,000 Marka Gjermane. Agim kujton se si miqtë e tij nga të gjitha pjesët e Kosovës do të vinin për të parë kitarën e tij në atë kohë. “Shumë prej tyre që do të shihnin kitarë do të kishin frikë ta preknin. Disa madje do të thoshin: "Me sa duket ka budallenj në këtë botë që do të paguajnë 3,000 DM për një kitarë bazë", shton Agim, duke kujtuar se kitara e tij bazë u përdor për performancat e bandave nga të gjitha grupet nga Prishtina, të tilla si: "Ilirët", "Gjurmët", "403", "Minatori", etj. Megjithatë, kitara iu vodh në 1982 dhe në atë kohë për të qenë në gjendje të interpretojë, ai u detyrua të merrte kitarë nga kolegët e tij.

“Ishte në atë periudhë kohe kur u përballa me pandershmërinë e kolegëve të mi që hezitonin të më jepnin një kitarë që do të kushtonte 200-300 Marka Gjermane. Kjo është arsyeja pse unë isha i detyruar nga një ‘Ibanez’. Për fat të mirë, baza ime e famshme u gjet dhjetë muaj pasi ishte vjedhur, por deri në atë kohë unë isha marrë nga mania e kitarave me cilësi të lartë, kështu që nga ajo periudhë kohore deri më sot kam ndryshuar mbi 150 kitarë bazë ", thekson Agim. Kitarat bazë nuk ishin pasionet e vetme të Agimit në atë kohë. Ai ishte gjithashtu i apasionuar pas sistemit të mirë të zërit. Ai kishte blerë "Peavy" & "Electrovoice". Këto u pasuan nga marka të tilla si: Yamaha, Roland, Fender, Marshal, etj. “Unë gjithashtu huazova sistemin tim zanor kolegëve të mi në atë kohë, pa pagesë. Në vitin 1974 bleva regjistruesin dhe kasetofonin e parë dhe ishte diçka e rrallë në Kosovë në atë kohë. Unë dhe vëllai im regjistrojmë këngë të ndryshme nga ‘Radio Luksemburgu’ dhe pastaj i shkëmbenim me miqtë. Disa prej nesh do të udhëtonin në vendet perëndimore dhe me rekorde nga grupe të famshme angleze dhe amerikane dhe më pas do t'i huanim me njëri-tjetrin. Kjo ishte një kohë shumë e vështirë për ne për të ndjekur trendet muzikore dhe për të vazhduar me të rejat në botën e muzikës. Për fat të mirë, ky problem u zgjidh në vitin 1980 kur Zagrebi hapi "Jugoton" e atëhershëm në Prishtinë, i cili mundësoi që muzika perëndimore të arrijë publikun kosovar në një mënyrë më të lehtë. "

Në vitin 2018, Agim Berisha publikon albumin "Vallja".
KATEGORI: